Monday, February 10, 2014

Lijepa si.blog recenzija: Balea Young Naschkatze Bodylotion/ losion za tijelo


Da li sam već pomenula koliko sam "slaba" na lijep i atraktivan dizajn? Pa pogledajte samo ovo šarenilo, ovu blesavu mačkicu, ma prosto zove sa police dm-a: "Kupi me, kupi meeeeee!"

Naravno, završila je u mojoj korpi. Nisam pročitala ni deklaraciju, ni sastav, samo sam vidjela da piše sa mirisom trešnje, dopalo mi se kako miriše i kupovina je bila završena. :) 



Takođe, zahvaljujući mom skromnom poznavanju njemačkog jezika, uspjela sam da povežem ilustraciju sa nazivom Naschkatze, što je složenica koja bi mogla da se prevede kao sladokusac ili izjelica, a koja u sebi sadrži riječ Katze, što u prevodu znači mačka. I eto rješenja otkud mačka i trešnje na jednom mjestu! :)



Što se tiče preparata za tijelo, upravo Balea mlijeko za suvu kožu (sa tamnoplavim poklopcem) koristim već jako dugo i vjerovatno ću ga uvrstiti u favorite. Pošto mi je koža prilično suva (svuda osim na licu), izbjegavala sam da kupujem losione jer nikako nisam dobijala odgovarajuću njegu. Ovaj put sam napravila izuzetak i to zahvaljujući neodoljivom pakovanju. 

Balea Young Naschkatze losion zaista jeste za sladokusce, jer svojim intenzivnim mirisom odmah asocira na hranu. :) Međutim, iako  se može reći da podsjeća na trešnje kada se miriše iz pakovanja, utrljavanjem u  kožu taj miris postaje dosta slađi i djeluje prilično vještački. Koža bude meka i glatka nakon njegovog nanošenja, ali sam primijetila da se ne upija dovoljno brzo i da neko vrijeme ostane kao fil na površini, što meni posebno smeta. Takav osjećaj nemam ni  kada stavljam mlijeko, koje je izrazito masno, pa mislim da ću ubuduće ipak odustati od isprobavanja losiona i držati se provjerene formule.


No comments:

Post a Comment