Wednesday, February 5, 2014

Lijepa si.blog recenzija: Avon Eyelash Curler - Black Anodised/uvijač za trepavice


Ovo je moj prvi uvijač za trepavice!

Da, dobro ste pročitale! :) Iz nekog razloga, a ja stvarno ne znam zašto, dosad mi nije padalo na um da ga kupim. Isto tako nikada nisam stavljala vještačke trepavice na svoje oči, dok na drugima to radim s lakoćom. Čudna sam, znam. :)

U Avonom katalogu sam prije par dana ugledala ovaj uvijač po sniženoj cijeni od 4,90 KM i odlučila konačno da probam i to čudo.



Dopalo mi se što je potpuno crn, od kombinacije metala (eloksirani aluminijum) i plastike i sa crnom gumicom. U aktuelnom katalogu je takođe u ponudi jedan uvijač po istoj cijeni, ali izgleda skroz drugačije i ima nešto drugačiji mehanizam sa federom. Ne znam da li su ovaj moj povukli iz prodaje, jer ga trenutno nema ni na sajtu.

Primijetila sam da je nakon svega nekoliko korištenja crna boja počela da se guli na bočnim površinama, kuda klizi ručica sa gumicom kada se pomijera gore dole prilikom uvijanja. Takođe, sama gumica može lako da se izvadi i ispadne iz svog ležišta. Za tako sitan novac nisam ni očekivala neki naročit kvalitet, ali eto pitam se šta će biti nakon mjesec ili dva!? 


Iako ne mogu da ga uporedim sa nekim drugim uvijačima i njihovom efikasnošću, za ovaj ću  ipak reći da zadovoljavajuće obavlja svoju funkciju. Gumica je dovoljno mekana, ali i dovoljno čvrsta da moje gotovo ravne trepavice solidno podigne i izvije, pa je razlika zaista uočljiva. 

  Nije nepoznato da je mnogim ženama uvijanje trepavica svojevrstan tabu, da imaju strah od uvijača i mogućnosti "izbijanja" vlastitih očiju. Meni se to srećom (još) nije desilo i skroz sam zadovoljna kako se snalazim sa ovom alatkom. Zanimljivo mi je što to radim prvi put, pa može da mi posluži za početničko vježbanje i zabavu, dok na primjer jednog lijepog dana ne nabavim čuveni Shu Uemura uvijač...

A evo i par fotografija mojih trepavica prije i poslije uvijanja.





No comments:

Post a Comment