Friday, January 31, 2014

Lijepa si.blog favorit: Selective Professional Mineralizer Oliomineralizzante ampule za kosu


Prije nego krenem sa utiscima o ovom proizvodu, koji koristim jako dugo i koji definitivno jeste favorit, samo ću da napišem par riječi o mojoj kosi, da biste mogli lakše da zaključite o njegovom djelovanju i efikasnosti. 

Spada u masni tip koji zahtijeva često pranje (na svaka dva do tri dana), sa vrlo osjetljivom kožom tjemena koja je sklona povremenim pojavljivanjima peruti. Gusta je, glatke i tanke dlake, ali jake i prilično zdrave. Moram da napomenem da se ne sjećam da  sam imala nekih problema sa opadanjem kose niti sa iskrzanim i ispucalim vrhovima, a ako se nešto tako i pojavi bude ubrzo ošišano, obzirom da kosu skraćujem na svaka dva mjeseca. Ništa naročito se nije promijenilo ni kada sam počela da farbam svoju prirodnu svijetlosmeđu u plavo. Samo je za nijansu postala suvlja, a ja sam nastavila da je njegujem kao i ranije (balzam, maska, ulje i ampule). Isprobala sam razne vrste regeneratora i maski i mijenjam ih nekim drugim čim se potroše. Proizvod koji koristim najduže i kojem sam vjerna već nekih 10 godina gotovo bez prekida su Selective Professional Mineralizer Oliomineralizzante ampule za kosu, a upravo za njih sam sigurna da i te kako imaju uticaja na zdravlje moje kose.



Italijanski brend Selective Professional poznat je po svojim linijama proizvoda za profesionalni tretman i njegu kose, a naročito po svojim odličnim farbama, koje sam takođe koristila. U avanturu posvjetljivanja kose, o čemu ću nekom drugom prilikom, upustila sam se upravo pomoću Selective farbi bez amonijaka. 

Ove ampule mogu da se kupe gotovo svuda (CM,dm, Didaco, marketi) u pakovanju od dva komada po 10 ml i cijena im varira od 2,80 do 3,10 KM. Za jedan tretman je dovoljna jedna ampula, koju je potrebno pažljivo prelomiti pri vrhu, na mjestu označenom bijelom linijom. Ja ih stavljam jednom sedmično, kao što je i preporučeno na deklaraciji proizvoda.




U stvari se radi o mineralizujućem ulju, koje u sebi sadrži cink, bakar, magnezijum, gvožđe i silicijum u kombinaciji sa posebnim katjonskim regenerišućim faktorom, što sve zajedno stvara molekularni omotač, kako na površini dlake, tako i u njenom korijenu. Ima funkciju obnavljanja strukturalne ravnoteže kose, obezbjeđuje njenu elastičnosti i mekoću, a time olakšava i oblikovanje.

Ampula se nanosi na opranu kosu, prosušenu peškirom i to tako što se umasira u tjeme, a potom raščešlja po dužini. Ja to radim prstima, jer nikada ne četkam mokru kosu da je ne bih oštetila. U dodiru sa vodom stvara se blaga pjena, pa je ova mala količina ulja sasvim dovoljna da se ravnomjerno rasporedi po kosi. Da bi ulje djelovalo, potrebno je sačekati nekoliko minuta, a potom se ispere.



Namijenjeno je za suvu i oštećenu kosu, ali svakako da je njegova hranljiva formula potrebna i korisna svim tipovima kose. Iako je u pitanju ulje, ono ne masti niti na bilo koji način otežava kosu, a potrebno je samo dobro da se ispere vodom. Kad stavljam ampulu ne koristim balzam, jer kosa bude potpuno meka i raščešljana, pa mislim da je suvišno kombinovati je sa drugim regenerišućim proizvodima. Ova mekoća se osjeti i prilikom sljedećeg pranja, odnosno dodira sa vodom, dok prijatan i intenzivan miris iščezne relativno brzo.

Obzirom da ih koristim u kontinuitetu godinama, mogu da kažem da zaista primijetim pozitivne uticaje Selective ampula na zdravlje moje kose u cjelini. Sviđa mi se kako izgleda nakon ovog tretmana, meka je i sjajna, imam osjećaj nahranjene i jake kose, a čak bih rekla i da podstiče njen rast.

2 comments:

  1. Probacu definitivno čim završim sa "terapijom" protiv peruti xD E.

    ReplyDelete
  2. Jednom sedmično bi bilo idealno, a stvarno su efikasne. :)

    ReplyDelete