Tuesday, January 28, 2014

Lijepa si.blog recenzija: Aloe Ever-Shield Deodorant Stick


Ovaj dezodorans u stiku sam mogla slobodno da predstavim i kao jedan od Lijepa si.blog favorita, jer iako sam dosad potrošila samo jedno pakovanje, sigurna sam da ću ga kupovati još dugo. Razlog je prije svega što se radi o zdravom proizvodu, koji sam počela da koristim na preporuku ljekara. 



Priznajem da nisam neki poznavalac kozmetičkih sastojaka, odnosno da se moje znanje o njima svodi uglavnom na detektovanje parabena u listi sastojaka, na koju vrlo često uopšte i ne obraćam pažnju. Međutim, kada su u pitanju dezodoransi, odnosno antiperspiranti, znam da i te kako treba izbjegavati aluminijumske soli, za koje se smatra da su višestruko štetne za ljudski organizam i da čak mogu da utiču na pojavu raka dojke, a opet su neizbježan sastojak u proizvodima za regulisanje znojenja. Pošto ne mogu da zamislim svakodnevnu higijenu bez upotrebe dezodoransa, dugo sam ignorisala ovo saznanje i koristila različite stikove koji su dostupni na tržištu.Srećom, prije godinu dana otkrila sam Aloe Ever-Shield Deodorant Stick i od tada o ovim ozloglašenim aluminijumskim solima više ne razmišljam.



Na deklaraciji piše sljedeće: "Aloe Ever-Shield dezodorans u stiku obezbjeđuje efektivnu zaštitu protiv neprijatnog mirisa oko pazuha. Nanosi se glatko i ne ostavlja mrlje na odjeći. Naša nježna formula sa stabilizovanim Aloe Vera gelom ne sadrži oštre aluminijumske soli, koje se inače koriste protiv znojenja."



Stik dolazi u plastičnom pakovanju od 92,1 g koje je znatno veće od standardnih dezodoransa, a meni je uz svakodnevnu višestruku upotrebu potrajao nevjerovatnih godinu dana. Čvrste je voskaste strukture, koja u dodiru sa kožom postaje mekana, lako se razmazuje i brzo upija. Dovoljno je da se namaže samo tanki sloj da bi uspješno obavljao svoju funkciju i u tom slučaju ne ostavlja nikakav trag na koži, a ni na odjeći. Međutim, ako se nanese više nego što je potrebno, postoji mogućnost da će se pojaviti bijeli tragovi. Takođe, zahvaljujući svojim blagim sastojcima, dezodorans može da se stavlja na kožu i odmah poslije brijanja ili depilacije, a da je pritom ne iritira.


Blagog je i izuzetno prijatnog mirisa, koji predjelu pazuha daje neophodnu svježinu. Obzirom da sam ga isprobala i po najvećim ljetnim vrućinama, mogu da kažem da sam jako zadovoljna i da me je i u takvim uslovima zaštitio od neželjenih pojava kakvo je pretjerano znojenje i neprijatan miris. Moram da napomenem da nema dvadesetčetvoročasovnu zaštitu, kao što se to naglašava kod nekih drugih dezodoransa, ali budimo realni koliko je tako nešto uopšte moguće, a i tuširamo se bar jednom dnevno zar ne? Takođe, probala sam razne druge stikove i nijedan ne bih izdvojila kao čudesni proizvod koji potpuno sprječava znojenje, a iskreno sumnjam da bih se usudila da tako nešto uopšte stavljam na kožu. Prosto je prirodno da se znojimo, a stikovi su tu da ovu pojavu drže u granicama normale. Tako je i sa Aloe stikom. Postoji mogućnosti da ćete se oznojiti i kad ga stavite, ali će situacija biti pod kontrolom. :)


Ovaj stik je samo jedan od brojnih kvalitetnih i zdravih proizvoda američke kompanije Forever Living Products, koja pored preparativne i čak dekorativne kozmetike nudi i niz nutritivnih proizvoda, a svi su  bazirani na gelu dobijenom iz biljke Aloe vera, bogate mineralima i vitaminima, koja je poznata po izuzetno ljekovitim svojstvima. Posebno je uspješna u liječenju akni i opekotina, kao i poboljšanju ukupnog imunog sistema. Ovi proizvodi nisu dostupni u slobodnoj prodaji i naručuju se kataloški poput npr. Avona, a ja nažalost ne poznajem nijednu osobu koja je uključena u prodaju, jer bih rado probala i neke druge. Sam stik može da se kupi u ordinaciji dr Šajinović u Banjoj Luci i košta 16 KM.

No comments:

Post a Comment