Thursday, January 16, 2014

Lijepa si.blog recenzija: Real Techniques četke - zašto ih toliko volimo?!


Teško da ćete naići na blog posvećen kozmetici, koji nema nijedan tekst o Real Techniques četkama. Obično je upravo suprotno. Blogerke širom svijeta u svojim kolekcijama najčešće imaju skoro sve vrste četki koje je osmislila čuvena Sam Chapman, priznata profesionalna šminkerka i instruktorka šminkanja, jedna od najuticajnijih makeup vlogerki, koja zajedno sa sestrom Nic od 2008. godine čini youtube fenomen Pixiwoo.

Sa sigurnošću se može reći da je za samo par godina Real Techniques zauzeo jednu od vodećih pozicija među najpopularnijim brendovima profesionalnih kistova za šminkanje. A ja bih čak rekla da je u pitanju najvoljeniji brend! Ove četke su već toliko puta recenzirane uz silne pohvale, oduševljenja i najbolje utiske da  se zaista pitam da li je uopšte moguće biti ravnodušan na njih? Jedno sigurno znam, otkako sam i sama počela da ih kupujem i pokazujem ljudima oko sebe, nije bilo ženske osobe koja nije poželjela da ih ima. :)

Šta ih to čini toliko posebnim?



Prije svega treba reći da se radi o kvalitetnim četkama, izuzetno mekanim, ali čvrstim i preciznim, koje savršeno odgovaraju na zahtjeve svih mogućih vrsta proizvoda, od tečnih i kremastih do onih u prahu, a kvalitet je ono što od četke na prvom mjestu očekujem. Kao što možete da vidite na njihovom sajtu, tajna ove mekoće leži u sintetičkim vlaknima (taklon), koja su toliko meka i prijatna na licu da svako šminkanje u stvari doživljavam kao maženje, ali sa rezultatima zbog kojih se osjećam kao profesionalac. :) Takođe, jednostavne su za održavanje, brzo se suše, ne puštaju nikakvu boju, dlake im se ne lome niti ispadaju. 

Sa druge strane, dobar i lijep dizajn mi uvijek i u svemu odmah privuče pažnju, a RT četke su po tom pitanju čiste ljepotice i garantuju ljubav na prvi pogled. Dovoljno je samo reći da su dostupne u tri boje, pa da možete da pretpostavite koliko odskaču od monotonije uniformnosti i jednoličnosti. Donja trećina drške četke je crna i gumena, dok je ostatak od laganog aluminijuma zlatne, roze ili ljubičaste boje, u zavisnosti od toga da li su namijenjene za proizvode koji se odnose na podlogu (pudere, korektore), finiš (rumenila, iluminatore, ruževe) ili oči. Sama glava četke je od crnih, ručno sječenih  vlasi, koje su na krajevima bijele boje, čime je dobijena simpatična gradacija, koja neodoljivo asocira na zečiji repić. :) 




Takođe, na svakoj četki je sa jedne strane ispisana njena namjena, a sa druge Samantin potpis i naziv brenda. Oblik drške, koja nije ni pretanka, ni predebela, idealan je za držanje i omogućava lako i precizno rukovanje. Dodatni plus ovom dizajnu je što se četke koje se kupuju pojedinačno, za razliku od onih u setovima, blago sužavaju na sredini u odnosu na krajeve i  imaju nešto šire dno drške pa mogu da stoje i samostalno. 

Posebno mi je drago što su RT četke apsolutno multifunkcionalne i ne morate da se pridržavate njihove primarne namjene, već možete da ih koristite prema svojim individualnom potrebama. Obzirom da imam gotovo sve vrste i koristim ih već duži period, mogu da kažem da ispunjavaju sve moje prohtjeve prilikom šminkanja. :) Jedinu malu zamjerku bih uputila na četke za oči, za koje smatram da nisu dovoljno raznovrsne i da bi mogli da dodaju još nekoliko novih oblika.



Da li sam već rekla da je cijena iznenađujuće disproporcionalna kvalitetu? RT četke definitivno obaraju onu dobro poznatu izreku "koliko para toliko i muzike". Ja ih naručujem na stranici iHerb, gdje su im cijene nešto niže nego inače, a što je najvažnije postoji dostava za BiH i traje u prosjeku tri sedmice. Kupovinom na iHerb-u dobijate svoj jedinstveni rewards code, kojim možete da ostvarujete određene popuste ili da drugima omogućite da prilikom prve kupovine uštede do 10%. Ukoliko želite da ga upotrijebite, moj kod je WWP369.

Pixiwoo sestre su krajem prošle godine najavile neke novitete u asortimanu RT četki, čime su nas obradovale već u prvim danima januara. Ovaj put su Sam i Nic zajedno osmislile četiri nova i drugačija modela, silikonsku četku za ajlajner i tri četke na sklapanje sa poklopcem. Sve što mogu zasad da kažem je da izgledaju više nego odlično i da se nadam da ću ih uskoro isprobati. :)


Izvor fotografije pogledati ovdje

Glavni moto Real Techniques brenda glasi "Reveal your inner expert" i vjerujem da tajna njihovog uspjeha, popularnosti i neodoljivosti leži upravo u tome što svakoj od nas, na svakom dijelu planete, čime god da se bavimo i koliko god da smo vješte u šminkanju, omogućava da to radimo s lakoćom osjećajući se pritom poput pravih eksperata. ;)

3 comments:

  1. Ja sam ih nabavila tek nedavno i luda sam za njima, moracu naručiti još. Slatke su ti ove teglice, je li to DIY? :-D Baš mi se svidja kako pišeš, da bar imam tvoj talenat za pisanje....:-( i btw, zašto nisi stavila GFC da te možemo pratiti?

    ReplyDelete
  2. Hej, hvala ti mnogo! Drago mi je što čitaš moje škrabotine. :) Jeste, teglice su moj izum :)))) Večeras stavljam još jedan tekst o RT četkama. Joj ja nemam pojma šta je GFC!?! NIsam još pohvatala sve tehničke stvari...

    ReplyDelete
  3. hihi, google friend connect, znas, kada pise pridruzite se ovoj web lokaciji...napravi to na postavkama

    ReplyDelete