Saturday, January 18, 2014

LIjepa si.blog recenzija: Moji utisci o Real Techniques Duo Fiber collection četkama


Nakon rekordnih šest sedmica isporuke i laganog posustajanja mog optimizma da se ipak nije negdje zagubio, iHerb paketić sa voljenim Real Techniques Duo Fiber collection četkama se najzad pojavio na pravoj adresi. :) Nije ni čudo što je to potrajalo duplo duže nego inače, obzirom da sam ih naručila negdje pred katolički Božić, pa su onda uslijedili i svi drugi novogodišnji i božićni praznici...




Moram da kažem da sam se prilično dvoumila oko ove kupovine, ne zato što ih nisam silno željela, naprotiv, već zato što sam prethodno pročitala niz negativnih recenzija i komentara o ovom setu. Navodno, radi se o najvećem Real Techniques razočaranju, a meni nije bilo jasno kako je tako nešto uopšte moguće. Većina blogerki, što stranih što domaćih, žali se da ih ove četke grebu, te da nisu funkcionalne, a ponegdje sam naišla čak i na riječ "beskorisne". Posebno se četka za oči nalazi na crnoj listi kao gruba i neugodna.

????



Ja uopšte ne dijelim ovo mišljenje i reći ću vam da su opravdale sva moja očekivanja! Upravo ta mala nestašna četka postala je nezaobilazan činilac u mom šminkanju očiju, baš takva mi je bila potrebna i ne znam kako iko može da nazove grebanjem ili bockanjem to što ona radi!?! Ali, da krenem iz početka.

Duo Fiber collection predstavlja limitirano izdanje, koje je drugačije od ostalih RT četki i po svom izgledu i po vrsti sintetičkih vlakana. Kao što im sam naziv govori, četke su sačinjene od dlaka ručno sječenih u dvije dužine, pri čemu su crne dlake kraće i gušće, dok su bijele duže i nešto rjeđe raspoređene. Drška četke je aluminijumska sa crnim gumenim završetkom kao kod standardnih RT četki, ali ovaj put bijele boje sa natpisima u narandžastoj, crvenoj i plavoj boji.

Pored toga što izgleda prelijepo i neodoljivo, ovaj set je idealna kombinacija tri multifunkcionalne četke Face brush, Contour brush i Eye brush, koje su prilagođene svim vrstama proizvoda, od tečnih i kremastih do onih u prahu, dok ovakav raspored vlakana omogućava lagano prekrivanje i kontrolisano nanošenje.




Najveća četka, za lice, po obimu je manja i rjeđa od standardne RT četke za puder i nema zaobljenu, već malo spljoštenu glavu. Po mom mišljenju najbolje funkcioniše u kombinaciji sa puderom u kamenu ili prahu, a posebno mi odgovara što omogućava to lagano prekrivanje pa za njom obično posežem kad nosim malo teži tečni puder i kada mi je potrebno samo blago matiranje za finiš.




Srednja četka po veličini određena je za konturiranje i takođe je drugačija u odnosu na četku iste namjene iz Core collection seta. Iako je  nešto rjeđa, dovoljno je čvrsta za izvlačenje preciznih kontura, čemu doprinosi i njen spljošten oblik glave. Meni je zgodna za stavljanje hajlajtera, a mogla bi čak da posluži i za rumenilo.





I na kraju "omražena" četka za oči, koju od ove tri najviše koristim. :) Još jednom ću da ponovim da nikakvo grebanje nisam osjetila, ali da takođe nisam ni očekivala pufnastu četkicu za tzv. blendanje, što je možda razlog tolike razočaranosti kod drugih.  Četka je uska, čvrsta i izdužena sa neobično dugim vlaknima i upravo ovakav oblik joj daje preciznost i omogućava da uspješno obavlja svoju funkciju, a to su završni detalji na očima poput nanošenja tamnijih nijansi u spoljašnjem uglu oka ili u pregibu kapka.






Ukoliko ste ljubitelj Real Techniques četki i želite ovaj set, preporučujem da požurite sa kupovinom. Četke su zaista odlične, a pošto su limitirano izdanje nisam sigurna koliko će još biti u ponudi.

2 comments:

  1. Nominirana si za liebster nagradu :)
    http://girlsstufftija.blogspot.com/2014/01/liebster-award-2.html

    ReplyDelete