Monday, January 20, 2014

Lijepa si.blog favorit: Avon Eye Shadow Primer/podloga za sjenku


Odlučila sam da kao redovnu rubriku na blogu uvedem Lijepa si.blog favorit, u kojoj ću pisati o kozmetici koju dugo koristim i za koju vjerujem da ću i ubuduće nastaviti da je kupujem. Izdvajanje ovakvih proizvoda mi je važno zbog toga što sam veoma radoznala i volim da isprobavam nove stvari, pa ako je kod mene nešto duži period u upotrebi, znači da mi zaista odgovara i da ga smatram provjereno dobrim. :)



Prvo što mi je palo na pamet je Avon eye shadow primer, odnosno podloga za sjenku, za koju sam sigurna da ćete se složiti da jeste apsolutni favorit. O njoj je već mnogo pohvala napisano, a ja takođe želim da joj posvetim jedan hvalospjev. Nedavno mi je stiglo pakovanje koje sam naručila još prije praznika po sniženoj cijeni od 7,50 KM, po kojoj može da se naruči i iz aktuelnog kataloga, dok joj je redovna cijena 11,90 KM. Ne sjećam se više koji put po redu naručujem ovu bazu i mogu vam reći da je jedan od rijetkih proizvoda kojima uopšte ne tražim zamjenu. Jednostavno sam zadovoljna.




U preslatkoj staklenoj kutijici sa plastičnim poklopcem smješteno je 3g kremastog proizvoda srednje gustine u nijansi light beige koju uvijek uzimam, a iskreno nikada nisam obraćala pažnju da li postoji neka druga nijansa (vjerovatno ne). Ova svijetla bež se savršeno stapa sa mojom kožom i sasvim lijepo prekriva sitne kapilare na kapcima stvarajući ujednačenu i glatku podlogu za šminkanje. Bazu nanosim vrhom prsta preko čitavog gornjeg i donjeg kapka, kao i na površini između kapka i obrva koja je kod mojih očiju prilično prostrana. :) Za to mi je potrebno sasvim malo proizvoda, pa ovo čudo od pakovanja može da mi traje oko tri mjeseca uz svakodnevno šminkanje.






Pored toga što treba da omogući lakše nanošenje, veći intenzitet boja i dužu trajnost sjenke, podloga koja se maže direktno na osjetljivu i tanku kožu oko očiju, ne smije da isušuje niti iritira to područje. Ova Avonova apsolutno zadovoljava sve navedene zahtjeve, ne zateže kožu i potpuno je neprimjetna. Testirala sam je u kombinaciji sa sjenkama različitog kvaliteta i pokazalo se da nema razlike u efektu, odnosno da u svakoj varijanti mogu da budem sigurna da se ništa na očima neće promijeniti oko deset sati nošenja. Rijetko se dešava da šminku nosim duže od ovog perioda i najčešće je stavljam u ranim jutarnjim, pa do kasnih popodnevnih sati.




Jedino bih skrenula pažnju da ovu podlogu treba razmazivati brzo i ne nanositi više nego što je neophodno, budući da se odmah prima za kožu, ondnosno stvara tanki fil, pa u tom slučaju može doći do njenog nakupljanja i izazivanja kontraefekta.


4 comments:

  1. Nisam se nikad usudila da probam ovu bazu, negdje sam čitala da nije baš dobra za jako masne kapke, pa koristim sada onu od ArtDeco-a. Ne znam, možda čak i naručim ovu da vidim kakve je :)

    Btw prijavi svoj blog na Bloglovin, olakšat ćeš mnogima pristup blogu i novim postovima (u prvom redu meni) jer ti je super blog :) Samo nastavi tako ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, hvala ti mnogo! Što se tiče baze, meni su kapci isto masni i stvarno sam zadovoljna. Ali, opet ne mora da znači da će odgovarati svima. Uvijek postoji to ali, jer ne reagujemo svi isto i nemamo iste potrebe. Hvala ti na savjetu, moram to obavezno da uradim da budem vidljivija. :)

      Delete
  2. Nema na čemu :) A mislim da ću ipak probati i ovu bazu nekad u budućnosti, dok potrošim malo ovu koju imam :D

    ReplyDelete
  3. Ja vjerujem da se nećeš pokajati ako probaš! :) Stavila sam danas link za Bloglovin! Treba još da skontam kako funkcioniše Google friend connect...

    ReplyDelete