Friday, January 24, 2014

Lijepa si.blog recenzija: Njeno Veličanstvo - Kiko Luxurious Lashes Extra Volume Brush Mascara


Kiko Luxurious Lashes Extra Volume Brush maskaru u posljednje vrijeme stalno koristim i definitivno je među boljim koje sam probala, ako ne i najbolja!
Takođe, to je jedan od onih proizvoda za koje mogu da kažem da žalim zašto nisam napravila zalihe kad sam već bila u mogućnosti da je kupim. Naravno da nije dostupna u BiH kao ni većina divnih stvarčica koje se dostavljaju i uvoze u susjednim republikama, ali kod nas ne. 


Svoju maskaru sam kupila u Kiko prodavnici u Italiji i to na sniženju po nevjerovatnoj cijeni od 3 evra! To je ujedno bio i moj prvi susret sa ovom kozmetikom i ne znam gdje mi je pamet bila pa da uzmem samo nju...Ne opravdava me ni činjenica da sam u tom momentu zaista žurila i slučajno naletjela na ovu radnju, pa sam samo usput pogledala šta ima u ponudi. Tada su sve maskare bile na sniženju, a ja sam odabrala ovu za ekstra volumen. Prije toga nisam čitala recenzije Kikovih maskara, tako da nisam mogla ni da pretpostavim šta me očekuje. I eto završih samo sa jednom. :(


Regularna cijena je 7,20 evra i to je opet povoljno za kvalitetnu maskaru, ali je problem što ne postoji dostava za BiH. Trenutno sam u paničnoj potrazi za alternativnim načinom nabavke ove kozmetike, a da dostava pritom ne košta koliko i sam proizvod, pa ako neko ima informaciju o tome, bila bih jako zahvalna da je podijeli sa mnom!


Dizajn ostavlja utisak znatno skupljeg proizvoda i za mene zaista ima neku primjesu luksuza. :) Osim toga, više mi odgovara kad maskara nema kratku dršku, pa je ova idealna za držanje i manipulisanje. Njen najveći adut je sama četkica, koja je gumena i sa pravilno raspoređenim zupcima, a iznenadilo me što je neobično velika i obimna. Većom četkicom nisam nikad rukovala i u prvi mah sam pomislila da će cijela Kiko avantura da se završi mojim umrljanim kapcima... Međutim, njeno nanošenje je sasvim lako i precizno. Iako velika, četkica zahvata i najsitnije trepavice, lijepo ih razdvaja i uvija zahvaljujući svom obimu. 


Ne volim kada je maskara previše rijetka i vodenasta, ali ni kada je previše gusta i suva. Nanosim je u dva do tri sloja, nakon čega se osuši i ostane na svom mjestu sve do skidanja šminke, a pritom se ne stvaraju nikakve grudvice. Nisam primijetila ni preslikavanje na kapak niti razmazivanje, a solidno je izdržala i par situacija sa krokodilskim suzama. 





Kao što možete da vidite, moje trepavice su prilično ravne, pa sam sasvim zadovoljna ovom dozom volumena i uvijanja koje dobijem uz pomoć Kiko maskare. Pošto imam osjetljive oči, koje su burne reagovale na pojedine maskare, važno mi je što ih ne iritira i što mogu nesmetano da je nosim satima.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11644569/?claim=fjjqx292ahp">Follow my blog with Bloglovin</a>

No comments:

Post a Comment