Tuesday, January 7, 2014

LIjepa si.blog recenzija: Cera di Cupra - potcijenjen brend?


Prije dva mjeseca sam počela da koristim Cera di Cupra proizvode za lice i ubrzo sam shvatila da sam ih sasvim neopravdano ignorisala, iako sam ih dugo viđala u svim mogućim parfimerijama i marketima. Da, to je jedan od onih brendova koje možete da kupite svuda i po vrlo povoljnoj cijeni (do 10 KM). 

Čini se da nekad upravo ta okolnost utiče da pojedine preparate zanemarujemo ili izbjegavamo, sumnjajući u njihov kvalitet. Kolebala sam se i zbog toga što na internetu nema mnogo kvalitetnih tekstova koji su im posvećeni i koji bi me ohrabrili da probam. Na osnovu onoga što sam uspjela da pretražim, ovo uopšte nije naročito hvaljen niti recenziran brend. 

Ja sam  ipak odlučila da mu pružim šansu i evo šta sam otkrila.


Prije svega da naglasim da na našem tržištu nisu zastupljeni svi Cera di Cupra proizvodi, o kojima možete više da se informišete na njihovom sajtu, niti u jednakoj mjeri svuda, pa ćete najčešće naići na Rosa i Bianca kreme za lice, Revitalizujući tonik i Mlijeko za toniranje i čišćenje iz linije za zrelu kožu, kojih zaista ima svuda, od parfimerija do malih prodavnica mješovite robe.


Što se tiče Banje Luke, jedino sam u Merkatoru (hipermarketu) uspjela da pronađem par proizvoda iz linije za mladu kožu, od kojih sam isprobala Hidratantnu kremu, Delikatni tonik bez alkohola i Hidrirajuće mlijeko za čišćenje.


Za ovo Hidrirajuće mlijeko za čišćenje može se reći da dobro obavlja svoju funkciju, nije agresivno i ne isušuje kožu što mi je naročito važno, ali ja generalno nisam ljubitelj takvih proizvoda za čišćenje i radije koristim gelove ili pjene za umivanje, pa mu neću posvetiti veću pažnju u ovom tekstu. Osvrnula bih se na kreme i tonik, koji su se pokazali kao idealni za moju mješovitu kožu, koja je u T zoni masna, a na obrazima znatno suvlja i sklona dehidriranosti u hladnijim periodima. 


Hidratantna krema dolazi u preslatkom "bombastom" pakovanju od 50 ml i za mene je trenutno broj jedan u dnevnoj rutini njegovanja kože, a ne mislim da ću joj u skorije vrijeme tražiti zamjenu. Namijenjena je za sve tipove kože, sadrži hijaluronsku kiselinu i vitamine A, E, C i H. Mojoj koži daje dovoljno hidratacije, odlično funkcioniše kao podloga za puder i, što je jako važno, nisam primijetila pretjeran sjaj koji je inače neizbježan u T zoni, već više efekat matiranja. Uz to je prijatnog i osvježavajućeg mirisa, brzo se upije ostavljajući osjećaj mekane i elastične kože.


Ista svijetlozelena nijansa krasi i ambalažu Delikatnog tonika bez alkohola, koji sadrži ekstrakt nevena i sokove grejpfruta i limuna i služi za revitalizaciju kože. U opisu proizvoda takođe stoji da ima i funkciju čišćenja pora upravo zahvaljujući ovim sastojcima, ali ja čišćenje ipak prepuštam nekim drugim specifičnijim proizvodima, dok tonik koristim za završni potez osvježavanja kože nakon čišćenja i prije hidratacije. Takođe je prijatnog mirisa i izuzetno nježan.


Obzirom da je u hladnijim periodima moja koža izložena većem isušivanju, za dodatnu njegu sam počela da koristim Bianca kremu  za kožu od normalne do masne, koju nanosim pred spavanje, pošto se radi o znatno masnijoj hranljivoj formuli. 

Zajedno sa Rosa kremom za suvu kožu, Bianca je nastala prema tradicionalnoj recepturi zasnovanoj na prirodnim sastojcima kakav je pčelinji vosak (1,4 %) i glicerin (4,0 %). Ima funkciju njege i zaštite kože od uticaja atmosferskih prilika, kao i prevencije starenja. Intenzivnog je mirisa koji podsjeća na proizvede za bebe, ali i prijatnog na koji se brzo naviknete. Krema je guste strukture, na čijoj površini se na većoj temperaturi mogu pojaviti sitne čestice masnoće, što ne utiče na kvalitet proizvoda, na šta je skrenuta pažnja na samoj ambalaži.


Na fotografiji je njena struktura upoređena sa strukturom Hidratantne kreme na lijevoj strani, koja ima zelenkasti ton.

Bianca može da se kupi u tuba pakovanju od 75 ml, kao i u klasičnoj plastičnoj ambalaži od čak 100 ml, koji će mi, vjerujem, trajati čitavu vječnost, jer sam je za dva mjeseca korištenja jedva malo potrošila. Ova krema zaista ostavlja osjećaj nahranjene i zaštićene kože i otkad je koristim gotovo da mi se uošte ne pojavljuju isušena mjesta po obrazima, a zimi su inače česta pojava na mom licu. 

Obzirom da sam ovim Cera di Cupra proizvodima jako zadovoljna, planiram da isprobam još neke koji mogu da se nađu kod nas, kakva je Krema za sprječavanje bora iz linije za mladu kožu i Serum za područje oko očiju iz linije za zrelu kožu.


Da li imate iskustva sa nekim od ovih proizvoda i da li smatrate da je Cera di Cupra potcijenjen brend?



*Sve proizvode recenziram na osnovu ličnog iskustva i nakon dovoljno dugog perioda korištenja da bih mogla da iznesem određene zaključke o njima. Takođe, ako nešto odgovara meni i u skladu je sa mojim tipom kože, ne mora da znači da će biti dobro za nekog drugog!






6 comments:

  1. Hmm... viđala sam ove proizvode ali uvijek nekako prođem pored njih ali moram promjeniti tu naviku definitivno :)

    ReplyDelete
  2. Koja je cijena hidratantne kreme ?? :) Nisam koristila ove proizvode, ali mogla bih probati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oko 10 KM, svi proizvodi su tu negdje. Ja sam je našla jedino u Merkatoru, čim odem tamo provjeriću da ti kažem tačno. :)

      Delete
  3. moja mama nekih 40 godina koristi njihovu kremu, dnevnu, u tubi je bila, bijele boje. sad kupuje rose. ja sam koristila antirid za područje oko očiju. nisam primijetila ništa revolucionarno, ali nije mi ništa ni naškodilo. baš kao i većina kremica za to područje (i za dame starije od 30 godina). uglavnom, imam pozitivno mišljenje o ovom italijanskom brendu.
    a, posebno mi se sviđa kako si uradila ovaj blog post :)

    ReplyDelete
  4. Hvala ti puno! Ja baš hoću da probam antirid. Kao što kažeš, Cera di Cupra nije ništa revolucionarno, ali je skroz zadovoljavajuće, pogotovo kad se uzme u obzir cijena. :)

    ReplyDelete