Thursday, January 9, 2014

LIjepa si.blog recenzija: Catrice palete sjenki i zašto ih više neću kupovati



Moje mišljenje o Catrice kozmetici varira između oduševljenja i razočaranosti, u zavisnosti od toga koji proizvod sam probala. Redovno pogledam šta imaju novo u ponudi kad god svratim u CM i smatram da Catrice spada u zanimljivije i kvalitetnije brendove tog ranga koji su nam dostupni, a moju pažnju obično privuče njihov svedeni, ali vrlo efektan dizajn.

Posebno mi se sviđa način na koji plasiraju svoje limited edition kolekcije, inspirisane najrazličitijim stvarima i propraćene kvalitetnom i dopadljivom kampanjom. Nerijetko je u opticaju po nekoliko aktuelnih kolekcija, pa se ovaj segment može izdvojiti kao nešto što je za njih tipično i karakteristično.

Nažalost, na naše tržište ne stižu sva ova limitirana izdanja, pa zbog toga ostajemo uskraćeni za niz noviteta.Tako sam ja više puta dosad, ugledavši na njihovom sajtu najave nekih novih kolekcija koje su mi se svidjele, danima uzalud provjeravala da li je nešto od toga stglo u CM radnje u Banjoj Luci. Posebno kritično bilo je prošle godine, kada su mjesecima držali staru "Neo Geisha" kolekciju, a u međuvremenu se pojavilo toliko toga novog i lijepog. 



Ja sam posebno čeznula za "Geometrix" kolekcijom za april/maj 2013, koja je bila inspirisana djelima Pita Mondrijana (Piet Mondrian), jednog od mojih omiljenih  umjetnika i jednog od najvažnijih umjetnika prve polovine XX vijeka, tvorca neoplasticizma u slikarstvu i poznatog po čuvenim geometrijskim crnobijelim kompozicijama slike sa svega nekoliko osnovnih boja. Upravo ova djela kasnije su poslužila kao inspiracije za poznate dizajnere i brendove kakav je Yves Saint Laurent, Christian Louboutin, Nike, Ray Ban, Vans itd.

Izvor pogledati ovdje

Meni se, srećom, često dešava da kad jako želim da kupim neku sitnicu kojoj bih se neizmjerno radovala, a kada mi to iz različitih  razloga nikako ne uspijeva, nakon nekog vremena i sasvim neočekivano dođe do ispunjenja ove želje. Tako sam na "Geometrix" kolekciju slučajno naletjela u trenutku kad sam je već skoro i zaboravila, pomirivši se sa činjenicom da nikada neće stići u BL. Na putu za Veneciju, dok sam u Filahu čekala da pređem iz voza u autobus, iskoristila sam pauzu da prošetam po gradu u kojem se prvi put nalazim i naravno da sam odmah ugledala DM! Inače, parfimerije su za mene obavezna "turistička lokacija" gdje god da putujem. :)




Pored paletice CO1 Mix tada sam, sva srećna, kupila i preslatku kabuki četku, o kojoj ću nešto više drugi put, jer definitivno zaslužuje pažnju. 

Inspirisanje Mondrijanom ovdje je vidljivo na ambalaži sa geometrijskim printom, postavljenim horizontalno uz ivicu plastičnog pokloca, ali i u izboru boja sjenki, koje nude niz mogućnosti kombinovanja. Za pohvaliti je to što paleta pored četiri  svjetlucave sjenke, sadrži i dvije mat.



Međutim, nakon isprobavanja morala sam sebi da priznam da je ljepota najveći, ako ne i jedini adut ove palete. :( Iako su dvije tamnije nijanse, tamnoplava i tamnosiva, nešto jačeg pigmenta, za sve boje, a posebno one mat,  može se reći da su izuzetno slabe i blijede i potrebno ih je nanijeti u više slojeva da bi uopšte bile vidljive na koži.Osim toga, struktura im je previše praškasta i jako se osipaju. Što se tiče trajnosti, o tome ne mogu ništa da kažem jer sam se toliko mučila sa stavljanjem ovih sjenki, da nikada nisu ni dobile priliku da ih nosim duže, a svakako ispod svih sjenki stavljam Avon bazu sa kojom sa sigurna da se ništa neće pomjeriti nekoliko sati.

Razočaranje se ubrzo ponovilo i sa Absolute Nude paletom, koju  sam takođe duže vrijeme lovila, dok se nije konačno pojavila u CM-u.



Neutralna šminka u tonovima bliskim boji kože, trend je koji već duže vrijeme ne jenjava, posebno zahvaljujući opštepoznatim i famoznim Urban Decay Naked paletama. Ne posjedujem nijednu njihovu paletu iz najlogičnijih finansijskih razloga, ali sam se u njihov kvalitet  i neodoljivost uvjerila isprobavajući testere u Sephora radnji u Veneciji. :) Pošto volim ovakve nijanse i odlično mi pristaju, obraduje me kad otkrijem neku jeftiniju i pristupačniju verziju, poput ove Catrice-ove.

Absolute Nude je, priznaćete, apsolutna ljepotica sa šest svjetlucavih nijansi, od najsvjetlije bež do tamne braon.


Ovu paletu sam koristila nešto više od prethodne, ali nažalost i za nju važi isto. Boje su blijede, slabog pigmenta i užasno praškaste. Koliko god ja imala naviku da prvo šminkam oči upravo da bih izbjegla mogućnost uništavanja već stavljenog pudera zbog osipanja po obrazima, ipak me iritira što Catrice sjenke to rade u ovolikoj mjeri. Da ne bude da je sve baš toliko loše, moram da kažem da su znatno kvalitetnije pojedinačne Intensif `eye Wet&Dry sjenke, od kojim posjedujem nekoliko nijansi, ali one takođe spadaju i u drugačiju vrstu i mogu da se nanose u suvom ili vlažnom stanju.

Na ove dvije zaboravljene i otpisane palete u mojoj kolekciji, čiju surovu realnost sam jedva nekako prihvatila, podsjetila me situacija u CM-u od prije par dana. Ugledala sam predivnu paleticu iz "Feathers&Pearls" kolekcije pod savršenim nazivom CO1 Hollywood`s Golden Age, koja je istog oblika, samo  sa zlatkastom bojom ambalaže i u momentu sam se zaljubila u nju. Ali, isprobavanje testera me je već sljedećeg momenta spustilo na zemlju. :(

Šteta što Catrice nikako ne popravlja formulu svojih paleta i što mora svaki put da me šokira toliki kontrast između ljepote boja i ambalaže i stvarnog (ne)kvaliteta sjenki. Ja ih više neću kupovati dok god je to tako, jer paleta ne treba da bude ukras, već nešto što želim da kupim ponovo kad potrošim.




4 comments:

  1. Odličan post :)
    Još uvijek nisam isprobala ove Catrice paletice a mislim i da neću s obzirom na kvalitetu. :/

    ReplyDelete
  2. HVALA! Nažalost, Catrice je u ovom slučaju omanuo. :(

    ReplyDelete
  3. totalno koristan post!! hvala na podijeljenom iskustvu, budući da već dugo mjerkam njihove paletice. koristila sam olovke za oči, sasvim su okej, jedino što je postojanost problematična. ali, ne koristim nikakve fiksatore.

    ReplyDelete
  4. Preporučujem ti pojedinačne Intensif `eye Wet&Dry sjenke, pošto su mnogo kvalitetnije od paleta, a ima i lijep izbor nijansi.

    ReplyDelete