Saturday, March 1, 2014

Lijepa si.blog savjet: Da li dezinfikujete drške svojih četki za šminkanje?


Lijepa si.blog savjet bi mogla da bude još jedna nova rubrika, u kojoj ću dijeliti sa vama neke korisne savjete i trikove koje ja primjenjujem. :)

Pošto je u mom slučaju subota dan za pranje, čišćenje i dezinfikovanje veša, kuće, kupatila i četki za šminkanje :), danas ću napisati još nešto o kistovima. Sjetila sam se jedne važne stvari kada je riječ o njihovoj higijeni, a to je dezinfekcija drški!

Ovo nekome možda zvuči kao izmišljanje tople vode, ali ja evo priznajem da dugo nisam razmišljala o tome, a sigurna sam da ima još vas koji isto tako niste...Nekako sam uvijek obraćala pažnju da dobro operem vlasi i istjeram svu prljavštinu i nagomilane ostatke proizvoda iz njih, a same drške sam zanemarivala. Osim toga, kad peremo četke upravo vodimo računa da ne pokvasimo dršku. 

Takođe sam primijetila da na blogovima i vlogovima ima dosta uputstava za higijenu i održavanje četki, ali se u njima higijena drški uglavnom ne pominje.

Mislim da je skroz logično da treba očistiti i drške, jer upravo njih dodirujemo prstima (iako se podrazumijeva da su nam ruke čiste kad hoćemo da se šminkamo), pa onda tim prstima lice, a poznato je da su predmeti koje najčešće diramo prava legla bakterija (npr. tastatura, miš, telefon, kvaka na vratima itd)! Sumnjam da je četka ovdje izuzetak. :(

Zbog toga nije na odmet bar ponekad prebrisati drške 70% alkoholom, a ja se trudim da to bude redovno, svaki put kad perem svoje četke.




5 comments:

  1. Mislim da ne dezinficiram nista u kuci osim wc skoljke, pa tako ni cetke :) nema potrebe, samo ja ih koristim. Drugo su steke i mis i tastatura, to dira veci br ljudi i dosta cesto. Cetku cu koristiti i ostaviti vjerovatno 24 sata, do slijedeceg dana, a i duze jer imam vise cetki za istu namjenu. To je dosta dug period u kojem bakterije ne prezivljavaju van stanice. Nemaj brige :)

    ReplyDelete
  2. Germofobia na vidiku :)
    Prebrisavanje alkoholom, nemojmo pretjerivati...
    Ako nisi profesionalni sminker i svoje cetke koristis samo ti, zaista je suvisno.

    ReplyDelete
  3. Ja ću morati da pitam psihologa da li patim od fobije pošto u kući dezinfikujem još ponešto pored wc školjke! :))) Ma, odnos prema higijeni je individualna stvar i neću vas sigurno ubjeđivati da radite isto što i ja. Ovo je moj prijedlog i teško da je baš neopravdan i za čuđenje, Ima još toliko predmeta koje koristim samo ja, pa ih to ne čini sterilnim, ali se ne tiču direktno mog lica pa do njih ta "fobija" ne dopire. :)))) Naravno da četke nisu u upotrebi ni blizu koliko miš i tastatura, ali mislim da pri svakodnevnom šminkanju jesu dovoljno, bilo da je to pet četki ili pedeset. Ako u prosjeku peremo četke na svakih nekoliko dana zato što smatramo da su se isprljale od korištenja, onda ne vidim logiku prema kojoj se isprljao samo jedan njihov dio. :)

    ReplyDelete
  4. Meni je sasvim normalno da kada perem cetke, nekako ocistim i njihovu drsku. Ne vidim nista cudno u tome. Imam jako osjetljivu kozu i sve sto mi na bilo koji nacin dolazi u kontakt sa licem (direktni ili indirektni), nastojim povremeno dezinfikovati. Drske od cetke sam do sada prala vodom, ali mi se ideja da ih prebrisem alkoholom svidja i cini mi se da ce mi tako moje cetke duze trajati. Tako da, Dolores hvala ti na dobrom savjetu, samo tako nastavi. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Drago mi je što ti je ova priča bila korisna! :)

      Delete