Saturday, March 1, 2014

Lijepa si.blog ideja: Posudice za četke :)


LIjepa si. blog ideja je nova rubrika na blogu, u kojoj ću predstavljati svoje kreativne ideje ili "sama svoj majstor" rješenja za neke praktične stvari. Ovaj put to su posudice za četke.

Pošto se moja kolekcija četki lagano, ali sigurno povećava, morala sam da smislim način kako da ih smjestim i rasporedim da mi budu lako dostupne i vidljive. Pritom sam željela da prođem sa minimalnim finansijskim izdacima, a to sam i postigla!


U poljoprivrednoj apoteci sam kupila pakovanje od četiri staklene tegle za med, što je koštalo 3,20 KM. Naravno, mogla sam da upotrijebim i stare tegle koje svi mi imamo negdje u kući, ali ja sam htjela da budu jednakog oblika. Posebno mi se dopao ovaj "saće" oblik.



Skinula sam poklopce i pri vrhu tegli zavezala mašnice od raznobojnih satenskih traka. Njih sam već imala i to su u stvari trakice koje su skinute sa novih majica illi džempera (znate one trakice što su prišivene na unutrašnjoj strani radi kačenja), pošto sam ja osoba koja redovno odsijeca sve etikete i ostale viškove na garderobi. Ne znam ni sama zašto sam ih čuvala, ali sad mi je drago što su našle svoju novu namjenu. :)



Mogu vam reći da mi se baš sviđa rezultat.  Minimalno, a slatko. :)

Kako se vama čini ova moja ideja?

P.S. 

Ovako izgledaju posudice koje su postale pretijesne za sve moje četke, pa sam ih zamijenila novim. Opet tegle, ali ovaj put sa tufnama koje sam iscrtala pomoću lakova za nokte.


4 comments:

  1. BAs su slatke, mada ja bi mozda neku od njih cak i ofarbala, ali ovako su preslatke:)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/02/yellow-and-blue-new-neklace.html

    ReplyDelete
  2. Hvala draga Nina! :) Imam dvije tegle sa tufnama. Sad ću da ubacim i tu fotku! :)

    ReplyDelete
  3. Jaoooooo,ja sigurno kradem ovu ideju!! Hvala ti!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha drago mi je da ti se sviđa! Kradi slobodno, tegli bar ima na svakom koraku! :)))

      Delete