Sunday, February 23, 2014

Lijepa si.blog recenzija: L`Oreal vs. Garnier micelarna voda


Ukoliko šminkanje čini nezaobilazan dio vaše svakodnevnice kao što je slučaj sa mnom, onda vjerujem da je i pronalaženje kvalitetnih proizvoda za skidanje šminke i čišćenje lica visoko na listi vaših prioriteta. Složićete se da su zdrav izgled i njega kože ipak važniji od samog njenog dekorisanja. 

Prije nego što sam saznala za micelarni rastvor ili vodu za čišćenje, isprobala sam više različitih preparata za skidanje šminke, koji uglavnom nisu zadovoljavali moje potrebe. Posebno problematično bilo je područje oko očiju, jer su ih ta sredstva najčešće iritirala, a nisu bila dovoljno efikasna da šminku rastvore bez pritiskanja. Naravno da svi mi znamo da nježnu kožu oko očiju ne treba da izlažemo bilo kakvom trljanju ili zatezanju, a pogotovo ne svakodnevno!



Odnedavno je na BiH tržištu dostupna nova Garnier micelarna, a ja sam svoju ugrabila u Cm-u čim je izložena. :) Zanimalo me je koliko je efikasna u odnosu na voljenu L`Oreal - ovu, koju koristim otkako se pojavila, kojom sam jako zadovoljna i planirala sam da je uvrstim u Lijepa si.blog favorite. Međutim, nakon isprobavanja Garnier micelarne, čini mi se da će ova bočica L`Oreal - ove koju vidite na fotografiji biti posljednja koju sam kupila, a evo i zašto. 




Ukoliko obratite pažnju na sastojke, vidjećete da nema nikakve razlike, a ja sam se i nakon isprobavanja uvjerila da se radi o identitčnom proizvodu. Osim toga, nije nepoznato da je Garnier  u stvari ogranak L`Oreal kozmetičke kompanije. 

Međutim, značajnu razlika postoji u cijeni i količini proizvoda, jer L`Oreal micelarna dolazi u pakovanju od 200 ml po cijeni od 10,10 KM, dok Garnier ima čak 400 ml i košta 9,95 KM! S tim u vezi, logično je da ću ubuduće kupovati Garnier - ovu. 



Po svemu ostalom ove dva proizvoda mogu slobodno da recenziram kao da je u pitanju jedan. Oba su namijenjena za lice, oči i usne,  pogodna i za osjetljivu kožu, skidaju šminku, čiste, umiruju i toniraju kožu, nemaju boju ni miris i izgledaju upravo kao voda, na koži su blagi i neosjetni. Takođe, na deklaraciji je navedeno da nije potrebno ispiranje, što je u redu kada je u pitanju čišćenje same kože, ali ako skidate šminku umivanje je ipak neophodno.

Efikasnost micelarne vode ogleda se prvenstveno u lakom i brzom otklanjanju šminke, odnosno moći njenog rastvaranja, što je naročito vidljivo na području oko očiju, gdje najčešće imamo slojeve sjenke, maskare, ajlajnera itd. Potrebno je samo natopiti komadić vate ili tufer ovim rastvorom, držati par sekundi na koži i onda u dva do tri poteza skinuti svu šminku bez ikakvog trljanja i pritiskanja. Meni je za skidanje kompletne šminke potrebno tri tufera, dva za oči i jedan za ostatak lica, nakon čega se obavezno umijem. Ponekad, u slučaju da je ipak ostalo malo maskare ili kreona, micelarnom natopim štapić za uši i još jednom pređem duž linije oka.

Ako još uvijek tragate za dobrim i povoljnim skidačem šminke, Garnier micelarna je moja topla preporuka!

10 comments:

  1. Baš sam se dvoumila, stvarno nisam znala koju da kupim,
    ali evo, prvom prilikom idem po Garnierovu :)

    ReplyDelete
  2. Duplo više micelarne za čak i manje novca, a kvalitet jednak! :)

    ReplyDelete
  3. Koristila sam L'oreal ali definitivno prelazim na povoljniju varijantu. Nisam je još ugledala u Sarajevu ili nisam u pravom trenutku bila na pravom mjestu . Potraga se nastavlja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja sam se neočekivano našla na pravom mjestu čim su je stavili na police u Cm-u. :) U BL zasad jedino tamo ima da se kupi.

      Delete
  4. Ja imam obje i ocito sam luda jer mi je Garnierova bolja za skidanje maskare :/ haha

    ReplyDelete
  5. Haha, sve je moguće! Sastav im je isti, meni djeluju isto, a opet uvijek postoji šansa da nekom drugom djeluju drugačije. :)

    ReplyDelete
  6. jednog veselog dana kad sam kupila garnier micelarnu rodica me pitala kakav mi je to litar vode(!) na stolu za šminkanje xD i ja sam koristila lorealovu i prešla na garnier, ja bih sve kupila u najvećem pakovanju da mogu i uvijek kupujem rezerve (trenutno imam 5 acetona u zalihama, ali to fakat trošim i mrzi me da kupujem stalno)

    ReplyDelete
  7. Da bar ima da se kupi pakovanje od litra! :))))

    ReplyDelete
  8. Korisil ovu Lorealovu bas dugo,i necu je menjati,ovde u Srbiji sam je u Tempu kupila za smesnih 315 dinara,dok je u Lilyju duplo skuplja!! :)

    ReplyDelete
  9. Da, sjećam se da je u Tempu sve jeftinije. :)

    ReplyDelete