Tuesday, February 25, 2014

Lijepa si.blog recenzija: Ecotools Skin Perfecting Brush + bonus četkica


Vjerujem da ste do sada upoznate sa Ecotools četkama i da dijelite moje mišljenje kako je u pitanju izvanredan brend, koji je meni gotovo jednako drag kao Real Techniques.  Prosto ima nešto posebno u tim četkama napravljenim od reciklirajućeg materijala i jedinstvenog i prepoznatljivog dizajna. Raznovrsne su, kvalitetne i izdržljive, a cijena im je pristupačna i nešto niža od RT-a.

Počela sam da ih koristim prije godinu dana, kada sam kupila divni Six Piece Day-to-Night set, koji me je oduševio, pa sam odlučila da nabavim još neke primjerke.



U posljednje vrijeme pojavilo se nekoliko Ecotools noviteta, među kojima i Skin Perfecting Brush, koja je specijalno osmišljena za nanošenje BB i CC krema. To me je odmah zaintrigiralo, jer do sada se nisam susrela sa takvim tipom četke, a kako sam nedavno kupila Garnier BB kremu, zaključila sam da mi je i ova četka potrebna. :) U stvari me je najviše zanimalo po čemu se to specijalna četka za BB i CC kreme razlikuje od onih za tečni puder. 

Naručila sam je na iHerb sajtu, gdje košta 7,99 dolara i dolazi u kompletu sa bonus Eye Prep&Prime četkicom namijenjenom nanošenju kreme za područje oko očiju i podloge za sjenku, što me je dodatno zainteresovalo.


Ako mene pitate, ove dvije ljepotice su pravo osvježenje, pogotovo zbog bijele boje vlasi koja i nije tako česta pojava na četkama za tečnu podlugu (bar ja je nisam viđala). Međutim, što se tiče same funkcionalnosti moram da kažem da nisu ispunile baš sva moja očekivanja.




Skin Perfecting Brush je gusta i čvrsta četka, ali veoma meka i njom sam uspjela da brzo i ravnomjerno nanesem svoju BB kremu. To je ujedno i prva ukoso sječena četka za tečnu podlogu sa kojom sam se susrela, pa me je prijatno iznenadilo s kojom lakoćom se prilagođava svim krivinama na licu, omogućavajući detaljno prekrivanje. 

Što se tiče njene posebnosti i specijalne namjene za BB i CC kreme, tu zaista nisam primijetila ništa naročito u odnosu na četke za tečni puder, pa u tom smislu nije neophodna za nanošenje ovih proizvoda, a i sama je jednako funkcionalna u kombinaciji sa tečnim puderom.Takođe, čini mi  se da ova četka upija malo više kreme nego što bi trebalo i nekako se proizvod odmah spusti na njeno dno, odakle ga je teško istjerati. Da bi četka ponovo bila bijela, potrebno veoma detaljno pranje i višestruko ispiranje.



Sa druge strane, Eye Prep&Prime je pljosnata četkica sa blago zaobljenim vrhom, koja najviše podsjeća na četke za korektor, mada znatno većeg obima i napravljena je od iste vrste sintetičke dlake kao velika četka. Pošto je namijenjena za područje oko očiju, meni se nije svidjelo koliko je gusta i čvrsta pa, iako jeste meka, mislim da nije dovoljno nježna. Prije nego što sam je isprobala, nadala sam se da će biti savitljiva i rastresita poput Real Techniques Base Shadow četke, koja je idealna za nanošenje bilo kojeg proizvoda na kapke. Mislim da je neću koristiti za stavljanje baze, koju nekako najlakše razmažem prstom, ali će svakako poslužili za korektor ili neka detaljisanja.

Iako mogu da kažem da imaju pojedine nedostatke, drago mi je što sam isprobala ove Ecotools novitete i sigurno da neće biti zapostavljeni u mojoj šminkerskoj svakodnevnici.

Volite li i vi Ecotools?

No comments:

Post a Comment